Žirija

Člani žirije bodo ugledni slovenski skladatelji in zborovodje Tadeja Vulc, Nana Forte in Tine Bec. Za nagrade in posebna priznanja ter kasnejšo izvedbo in natis lahko priporoči žirija poljubno število skladb.

Kriteriji ocenjevanja:

  • povezanost glasbe z besedilom
  • izbira, aktualnost in primernost teksta za posamezne zasedbe
  • pevski obsegi in vodenje glasov
  • umetniški vtis


Člani Žirije


Tadeja Vulc











Tadeja VULC (1978) je svoje glasbeno izobraževanje pričela v Radljah ob Dravi, nadaljevala pa na Srednji glasbeni in baletni šoli v Mariboru. Svoje znanje je nadgradila s študijem na Akademiji za glasbo v Ljubljani in izpopolnjevanjem na Visoki šoli za glasbo na Dunaju. Že v času študija je prejela številne nagrade iz kompozicije (4. nagrado na tekmovanju Rostrum na Nizozemskem, Študentsko Prešernovo nagrado za skladbo Tri iveri) in vodila različne zasedbe, s katerimi je izvajala projekte doma in v tujini. Srečujemo jo lahko na odrih doma in v tujini, kjer se predstavlja kot avtorica glasbe ali dirigentka različnih zasedb. Je dobitnica številnih nagrad, med drugimi: 2. nagrada Anonimnega natečaja Ministrstva za kulturo RS, 1. nagrada na mednarodnem natečaju APZ Tone Tomšič za priredbo ljudske skladbe, zlata plaketa in absolutno 2. mesto z APZ Maribor na tekmovanju Naša pesem v Mariboru, 2014, Gallusov kipec za izjemne dosežke na področju vodenja Akademskega pevskega zbora Maribor, 2014, posebna nagrada za najboljši program na predstavitvenem koncertu mednarodnega tekmovanja Gallus (APZ Maribor, 2015), 3. mesto na mednarodnem tekmovanju Seghizzi, 1. nagrada na Mednarodnem tekmovanju na Madžarskem (Debrecen, 2016) ter številna posebna priznanje za izvedbe skladb, kot so Adam in Eva (Čopi), Poletje (Lebič), Epilog (Vulc), Škrinja oərehova (Čopi), Pater Pauperum (Yagüe). V letu 2016 je dobila v Debrecenu na Madžarskem tudi posebno dirigentsko nagrado »Special prize for excellent conducting performance«. Njeno delo se nenehno prepleta med dirigiranjem in kompozicijo. Trenutno je umetniška vodja vokalnemu kvartetu Štirje študenti in dirigentka Akademskemu pevskemu zboru Maribor. Je  predavateljica na Pedagoški fakulteti v Mariboru.

Nana Forte



Nana Forte je svojo glasbeno pot pričela v Zagorju ob Savi, nadaljevala pa na Srednji glasbeni in baletni šoli Ljubljana. Leta 2005 je diplomirala iz kompozicije na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kompozicijske veščine pa je nadgrajevala na Visoki šoli za glasbo »Carl Maria von Weber« v Dresdnu in na Univerzi umetnosti v Berlinu. Skladateljičin opus obsega inštrumentalna, vokalna in vokalno-inštrumentalna dela, srž njenega ustvarjanja pa predstavlja zborovska glasba. Med prepoznavnejše kompozicije sodi skladba LIBERA ME za dva mešana zbora, ki doživlja številne svetovne izvedbe, med drugim jo je na svoji turneji po Nizozemski izvajal Nizozemski komorni zbor s priznanim dirigentom Petrom Dijkstra. V letu 2019 je bila skladba izbrana kot obvezna skladba v finalnem krogu Svetovnega dirigentskega tekmovanja v Hong Kongu. V letu 2017 je Švedski radijski zbor naročil in krstno izvedel njeno skladbo EN EGO CAMAPANA za dva mešana zbora. Omenjena skladba je bila izvedena tudi na turneji Svetovnega zbora mladih 2018 po Kitajski in Notranji Mongoliji, na tekmovanju za Veliko zborovsko nagrado Evrope 2018 v Mariboru in na Festivalu sodobne glasbe ULTIMA v Oslu v izvedbi zbora Norveških solistov. Skladba je bila izdana pri švedski založbi Gehrmans in izbrana za polfinalni krog najprestižnejšega mednarodnega tekmovanja mladih zborovskih dirigentov Eric Ericson Award 2021 v Stockholmu. Med naročniki in izvajalci njenih skladb so še priznani sestavi kot so: Bavarian Radio Choir, Netherlands Radio Choir, BBC Singers, Danish National Vocal Ensemble, Helsinki Chamber ChoirStockholms Musikgymnasium Chamber ChoirGustaf Sjökvists Kammarkör, Deutscher Jugendkammerchor, Komorni zbor Konservatorija za glasbo in balet LjubljanaOrkester in zbor Slovenske filharmonije, Seattle Philharmonic Orchestra in drugi.  Njen operni prvenec po libretu Maje Haderlap “Paradies oder nach Eden” je bil v letu 2016 premierno uprizorjen v Vorarlberger Landestheater Bregenz v Avstriji.

 Tine Bec


Tine Bec je prvo glasbeno izobrazbo pridobil na GŠ Sevnica kot učenec klavirja. Na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani je maturiral na področju glasbenega stavka (prof. Črt Sojar Voglar) in klavirja (prof. Irena Koblar in prof. Damjana Cvetko) ter na tamkajšnji glasbeni šoli zaključil tudi višjo stopnjo solopetja pri prof. Editi Garčević Koželj. Na akademiji je diplomiral iz kompozicije in glasbene teorije (prof. Jani Golob), magistriral pa iz glasbeno-teoretske pedagogike. Kot skladatelj je najbolj uveljavljen v zborovski in vokalno-inštrumentalni glasbi. Njegove skladbe so prejele že več nagrad, izvajajo se povsod po Sloveniji, vedno bolj pogosto pa tudi v tujini. Redno sodeluje s slovenskimi zborovodji kot so Ambrož Čopi, Helena Fojkar Zupančič, Damjan Močnik, Stojan Kuret, Tadeja Vulc, Barbara Kovačič, Simona Rožman Strnad idr. Njegova najbolj izvajana zborovska dela so Cantate Domino, Deliver me, O Lord, Ave, maris stella in Missa pro Iuventute. Deloval je kot zborovodja več vokalnih skupin in zborov. Bil je tudi asistent Stojana Kureta in Ambroža Čopija pri Vokalni akademiji Ljubljana oz. pri Komornemu zboru KGBL. Ambrož Čopi je tudi njegov mentor za zborovsko kompozicijo. Od leta 2019 skupaj z ženo Ano Bec vodi nove vokalne zasedbe v okviru društva Vokalna akademija

Ljubljana. Od jeseni 2017 je zaposlen na Zavodu sv. Stanislava kot zborovodja Fantovskega pevskega zbora, profesor vokalne tehnike in korepetitor tamkajšnjih zborov. Zaposlen je tudi kot učitelj glasbe in zborovodja Otroškega pevskega zbora Osnovne šole Alojzija Šuštarja, na Glasbeni šoli Matije Tomca pa kot učitelj nauka o glasbi, solfeggia, jazz klavirja ter kompozicije in aranžiranja. 

Pred kratkim je izšla njegova prva avtrska zgoščenka Ubi caritas et amor z njegovim sakralnim opusom v izvedbi Komornega zbora KGBL, APZ Univerze na Primorskem in orkestra Camerata academica Koper.